Portale di Ateneo - En.Unibs.it

Study afternoon - Pietro Luigi Albini. The origins of the disciplines of History and Philosophy of Law

On Wednesday 2 March 2016 at 5 pm at Palazzo Tosio (in via Tosio 12, an historical site of "Ateneo di Brescia"), the study afternoon “Pietro Luigi Albini. The origins of the disciplines of History and Philosophy of Law” will be held, sponsored by the University of Brescia – Department of Law.

The University of Brescia will be represented by Professor Tecla Mazzarese, Full Professor of Philosophy of Law, and Professor Alberto Sciumè, Full Professor in Medieval and Modern Legal History, who both belong to the Department of Law.

Wednesday, March 2, 2016
  • icona che rimanda a facebook
  • icona che rimanda a twitter
  • icona che rimanda a YouTube
  • icona che rimanda a Instagram
  • Logo attestante il superamento, ai sensi della Legge n. 4/2004, della verifica tecnica di accessibilità.
  • Amministrazione trasparente